Hundmat....

P

prallan

Vår kastrerade pinscherpojke har en känslig mage och jag behöver hjälp att hitta det optimala fodret. Med Four friends är avföringen bra i färg och konsistens men inte i "stank":yuck: Med Bozita är den bra i konsistens och luktar inte men är gul...
:banghead:

Någon som har tips på vad som skulle kunna passa honom?

Nutrima health digestion! Enda som fungerat på min hund! Han gick dessutom från att småplocka med maten, kunna ha den framme hela dagen utan att äta till att nu äta direkt när jag häller upp så han får regelbundna vanor. Nutrima finns i flera varianter men health digestion är för dom med särskilt känslig mage. Min kompis har också upplevt stora förbättringar. Lite dyrt men värt varje krona och små hundar äter ju inte så mycket så det är inget jag fokuserar på, bara att han ska må bra. Finns just nu på få ställen, i Arken butiker och på Arkens hemsida. Ett super foder!

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 749
Senast: Lillefrun
·
Övr. Katt Hejsan! Har försökt hitta själv, men skriver ut här för lite hjälp och tips från andra kattälskare som kanske har bra koll! Jag söker...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 886
Senast: Krålus
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 699
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 625

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar