Hundfolk med fitbit

Monifa

Trådstartare
Finns det nå folk med hund på buke som använder fitbit? Vore kul med en hundgrupp på deras community.

Jag fixar inte att vara med i de grupper som är öppna, allt för stort fokus på att gå ner i vikt och annan hets. Blir triggad. Jag skaffade min fitbit mycket för att på ett smidigt sätt se hur mycket jag rör mig med Betty och för att följa min egen utveckling till snabbare agilityförare. Dvs all min träning görs för hundträningens skull :angel:

Nu har inte jag fitbit så detta kan vara helt orelevant för dig men det finns tex. löp/draggrupper för hund på facebook. Kan det vara intressant? Vad jag har sett hittills sett så har jag aldrig sett någon nämna något om vikt utan fokus är på att börja springa/dra med hunden, inlägg om var folk har sprungit (kan då anges hur långt och ibland hur snabbt någon sprang - "anges" främst genom bild på tex runkeeper med info), frågor hur folk lägger upp sin träning osv.

Nu har inte jag fitbit så detta kan vara helt orelevant för dig men det finns tex. löp/draggrupper för hund på facebook. Kan det vara intressant? Vad jag har sett hittills sett så har jag aldrig sett någon nämna något om vikt utan fokus är på att börja springa/dra med hunden, inlägg om var folk har sprungit (kan då anges hur långt och ibland hur snabbt någon sprang - "anges" främst genom bild på tex runkeeper med info), frågor hur folk lägger upp sin träning osv.

Jodå det är jag med i :)
Men vore ibland skönt att slippa alla diskussioner och bara fokusera på träning med hund :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 517
Senast: IngelaH
·
S
IT & mobiler ISO: Iso är kortfattat hur ljuskänslig sensorn ställs in att vara (Filmen på analoga kameror). Desto högre iso tal desto mer ljus...
2
Svar
29
· Visningar
4 889
Senast: Mitra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar