Hundens Dag

CA

Trådstartare
Imorgon är det Hundens Dag i Borås.

Någon bukefalare som ska dit?

Jag ska dit med Tara, gick förra året utan hund, det var ganska kul. Det är intressant att lyssna på de olika evenemangen och se alla hundar, jättekul!

Sv: Hundens Dag

Det är hundens dag i hela Sverige. I Sthlm b.la i Kungsängen. Hade gärna åkt in men hinner inte

Vi hade förra helgen här i stan, har alltid helgen innan och alltid lika oorganiserat... Ska ta på mig det till nästa år, Nordskånskan är katastofalt dåliga på detta, det är ändå bara mina tjejer som fixar allt, så då kan vi få all cred också...

//E

Hundens dag här också.. har ingen lust att åka in med skogstokig löptik i den här värmen faktiskt, vi stannar hemma och sover istället :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 561
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 956
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
389
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 876
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar