Hundbutiker i landet

D

dockan_

På torsdag ska jag till Halmstad och undrar ifall någon kan rekommendera någon bra hundshop på vägen ner.

Åker från Eskilstuna via Lkpg, jkpg, ja.. den vägen till Halmstad. Raka spåret.

Är jätte tacksam för svar!

Sv: Hundbutiker i landet

Jag gillar Tassebo i Slöinge. De har ganska mycket kul, hon syr och designar täcken och halsband och sånt själv med förutom de "vanliga" varorna. Dessutom brukar de ha ett rea-rum, där köpte jag en bia-kopia för 79.-:D

Vet ej om du kör den vägen iof.. Ligger mellen Halmstad & Falkenberg!

Finns några stycken i Jönköping. Rilo, Djurmagasinet och Charlies är de jag kommer på nu.

Finns några stycken i Jönköping. Rilo, Djurmagasinet och Charlies är de jag kommer på nu.

Plus Framtassen i jönköping ;),o vad är det den heter i huskvarna(en mil från Jönköping) med jättetrevlig personal.

Lånar tråden lite och passar på att fråga var den bästa vovveaffären i Göteborgstrakterna ligger?:angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 294
Senast: Hermelin
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 651
Senast: gulakatten
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 852
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
2
Svar
24
· Visningar
2 580
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka