J
jimmysgirl
Idag när ja o athena tog våran kvällspromenad det var mörkt ute så hörde vi folk så ja tar upp athena mot staketet ifall dom hade hundar me sig. Sen ser ja bara 2 st hundar komma farande mot oss athena börjar ju morra o ja börjar ju skrika så hoppar dom på athena o börjar bita henne o hon försvarar sig o mig genom att bita tillbaka o tjejerna skriker på hundarna som skiter i det o fortsätter bita sen hoppar den ena på mig o biter mig i handen. tillslut lyckas dom ju få tag i hundarna o koppla dom det visade sig vara tollarna som har bitit athena en annan gång.Dom säger förlåt att vi skrämde dig ja är nu jätte skakis o tårarna rinner sen går dom i väg o ja skyndar mig hem till jimmy vet ju ej om min hund är skadad. kommer in rusande hemma o gråter så jimmy kolla athena hon har fått ett jack över ögat det är det enda som syns. Jimmy tar kort på skadan sen går han o pratar me ägaren o säger att han tänker göra en polisanmälan. nu ser ja att ja har fått en litet sår på handen som blöder. När jimmy kommer hem ringer han polisen o ska göra en anmälan vi vill ju bara att hon ska ha sina agresiva hundar kopplade för hunden o våran säkerhet. Men då säger polisen att det är upp till varje län att bestämma om dom måste va kopplade O att hade det varit en pitbull,rottweiler el schäfer hade det nog blivit munkors tvång men inte vanliga hundar behöver få det. Va fan lever vi i för värld ja vill ju kunna känna mig säker o min hund. Ville bara skriva av mig lite är helt skakis o uppgiven tack för mig KRAM