Hundarna i vinterlandet!

Alfakrulls

Trådstartare
Lite bilder från dagen i vinterlandet!
Så otroligt mycket snö de är i Tyresö idag, ca 40cm på de flesta ställen, mer på andra!! :p

Stackars lilla Jaffa, 28cm hög hade lite svårt att gå på många ställen men det stoppade inte hennne, man kan ju simma fram i snön istället!! :D

DSC_3461.jpg

DSC_3453.jpg

DSC_3434.jpg

Sv: Hundarna i vinterlandet!

Härligt! :D Jag tog en miljon bildserier på Arwen när vi var ute häromdagen, hon är helt tokig i snö och blir alldeles galen när vi kommer ut :love:.

Sv: Hundarna i vinterlandet!

Men då får du lägga ut lite bilder på henne så ja får de!! :D
Buffa älskar snön, även om hon fryser som en tok om hon inte har täcket på sig! :p

Men sen blir man så här trött å nöjd i alla fall:
DSC_3480.jpg

:D

Liknande trådar

Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 298
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
440
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 059
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Skulle vilja ha lite råd. Ascot kräktes i förgår morse: först lite direkt på morgonen och sen efter att han hade fått frukost. Efter...
Svar
10
· Visningar
1 105

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka