Hundar på affärer/bibliotek?

Trasdockan

Trådstartare
man får inte ta med sig hunden in i affärer och på bibliotek va? :p

Jag orkar inte sitta hemma hela dagen imorgon, är hundvakt åt en hund som inte klarar av att vara ensam. Har någon något tips på vad jag kan hitta på?

Sv: Hundar på affärer/bibliotek?

ta en skogspromenad, hälsa på någon kompis som har hund.. finns massor att hitta på..

Öh, nej, inte så uppskattat med hundar i allmänna lokaler.

Gå en lång och härlig promenad, åk till nån träningsplan och kasta boll och hitta på saker att göra hemma. (Kolla på film, laga mat, spela spel...)

Ta me dig varmt kaffe eller choklad och ge dig ut i en härlig skog!
Jag brukar vara i skogen tre timmar varje dag på förmiddagarna, eftermiddagarna blir det promenad där det är upplyst! Ta med en kompis. Lovar att det är härligt!

Liknande trådar

Hundhälsa En kompis är hemma på dagarna med sjukbidrag. Hon o hennes sambo har en 1 1/2 årig blandras tik. Denna klarar inte alls att vara ensam...
2
Svar
28
· Visningar
2 128
Senast: Ginne
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 511
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 316
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka