Hundar och burar

hastflicka

Trådstartare
Jag har precis bokat biljetter for mig och min rottis att aka till Sverige i sommar. For att kunna boka hennes biljett maste jag "grava fram" hennes harda plast bur i garaget och jag stallde den bara utanfor sa jag kunde mata den. Mandy gick in och ut flera ganger medan jag holl pa, vilket kanse inte var sa konstigt da jag var dar och skrattade at henne.:D

Lite senare var jag uppe i stallet och mockade nar hon bara forsvann, det har aldrig hant forut, jag blev jatte orolig. Efter mycket rop och let i stallet och bakom tankte jag att om hon fatt for sig att ga ner till huset kanske hon inte kunde hora for den starka vinden so jag ilar ner... for att hitta henne behagfullt vilande i buren.:rofl:

Sv: Hundar och burar

Jag funderade på vad du menade med att du höll på att mata buren men sen gick det upp ett ljus:idea:.

Min hund älskar också sin bur:D Det är inte nådigt här hemma om jag t ex "glömmer" den i bilen för att jag ska ha med den dagen efter :devil:

ROFLOL:rofl: Det ar inte latt nar man inte har de speciella Svenska bokstaverna.

Vi har inte anvant den har buren sedan tidigt i hostas... pa lydnads tavlingar anvander jag en annan bur, men den ar mjuk sa den duger inte pa flygplan, och hemma har vi ocksa en annan, men det ar metal galler (och mycket storre) sa den duger inte heller pa flyg... Miss Mandy gillar alla burar:D

Liknande trådar

Övr. Hund Hur viktigt ar det att kissa hogst upp...:laugh: Efter en rejal morgonkiss gick Mandy (bossy bitch med kontroll issues) over till ett...
Svar
18
· Visningar
1 195
Senast: lambero
·
Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 036
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Miss Mandy och jag ska ga till vara vanner en liten bit bort och vi gar pa skogssidan av vagen, i graset, nastan i diket. Da jag vet att...
Svar
7
· Visningar
1 373
Senast: Disen
·
Övr. Hund Miss Mandy och jag blev pahoppade av en Finsk Lapphund for ett par veckor sedan och efter det ar hon klart misstanksam mot andra hundar...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 831
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka