hastflicka
Trådstartare
Jag har precis bokat biljetter for mig och min rottis att aka till Sverige i sommar. For att kunna boka hennes biljett maste jag "grava fram" hennes harda plast bur i garaget och jag stallde den bara utanfor sa jag kunde mata den. Mandy gick in och ut flera ganger medan jag holl pa, vilket kanse inte var sa konstigt da jag var dar och skrattade at henne.
Lite senare var jag uppe i stallet och mockade nar hon bara forsvann, det har aldrig hant forut, jag blev jatte orolig. Efter mycket rop och let i stallet och bakom tankte jag att om hon fatt for sig att ga ner till huset kanske hon inte kunde hora for den starka vinden so jag ilar ner... for att hitta henne behagfullt vilande i buren.
Lite senare var jag uppe i stallet och mockade nar hon bara forsvann, det har aldrig hant forut, jag blev jatte orolig. Efter mycket rop och let i stallet och bakom tankte jag att om hon fatt for sig att ga ner till huset kanske hon inte kunde hora for den starka vinden so jag ilar ner... for att hitta henne behagfullt vilande i buren.