Hundar med Kläder!!

Minerva

Trådstartare
Jag vet det finns jätte många sånna trådar! men jag vill bara visa min "lilla" kille med hans fina kläder :D

88375_1173862123.jpg


93768_1173861981.jpg


Är han inte för jävla läcker?? :D:D:D :banana: :bump:
 
Sv: Hundar med Kläder!!

Är det en korthårig hund är det OK med något värmande i regn, kyla och snöoväder. INTE annars. Se dessa hundar året om i kläder är nåt så fjompigt att jag finner inte ord. Låt hunden få lov att vara hund. Det har gått hysteri i detta. Såg ett program för en tid sen om shejker från Kuwait som var i Paris och köpte kläder till sina chihuahuor. Vadå, kläder där nere i värmen??? Sicket folk. Hur går det för alla vilda djur då, vem köper kläder till dom?????????????????
 
Sv: Hundar med Kläder!!

okej, var inte precis reaktionen jag va ute efter eftersom hunden har på sig mina kläder.
I vanliga fall så har mina korthåiga hundar på sig ett värmande täcke när det är som kallast ( minst -20) eftersom de klarar sig annars..
 
Sv: Hundar med Kläder!!

Då förstår jag. NU ser jag att det inte är hundkläder. Hoppas du inte blev putt. Vi har tydligen samma inställning. Täcken när det är svinkallt.
 
Sv: Hundar med Kläder!!

Jodå det går bra..
Vi har kommit fram till att jag ska hjälpa till mer hemma..
osså måste jag verkligen tänka på vad jag lägger pengarna på.. har varit ganska duktig på att köpa onödigt många halsband till dem... onyttigheter.. ja du vet..
Men är riktigt stolt över mig själv nu! för nu har jag slösat pengar på nyttigheter som jag behöver :D
åsså har jag fått mer jobb, så nu har jag mer pengar att lägga undan :)
Så han stannar :D
 

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 606
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 550
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 241
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 178
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp