Hundägare i Växjö med omnejd

ISABEL

Trådstartare
Det vore kul att lära känna andra hundägare i Växjö med omnejd. Kanske kan vi ordna hundträffar, gemensamma träningar eller bara träffas för att ta en promenad.

Finns det hundfolk i Växjö med omnejd? Kronobergs län? Vad har ni för hund/-ar?

Själv har jag en 13 veckors Papillon valp så det vore extra kul att träffa andra med valp. Jag har även en 7 årig blandrashund (Border Collie/Labrador) som älskar allt och alla.

Sv: Hundägare i Växjö med omnejd

Efter lite om och men så är jag eventuellt snart på väg att flytta till Växjö till våren! Det är bara den där haken med att hitta boende...

Just nu bor jag hos mina föräldrar utanför Emmaboda. Har en 11 månaders Eurasierhane som ena dagen är underbar och andra dagen är helt obstinat. Hormoner... Men väldigt glad och trevlig! :)

Skulle egentligen behöva någon att träna hundmöten med, då det har blivit en liten hake. Vissa gånger går det utmärkt, andra gånger går det mindre utmärkt... :angel: Eller bara någon att träffas och promenera med skulle nog vara bra för ligisten här. :)

Bifogar bild från första viltspåret:
b4bf5dfc2e8711e3a0ee22000aeb0fed_7.jpg

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag hoppas kunna få bolla lite svåra tankar med er. Jag och min man har två hundar av spetsras: en 3,5-årig och en 8-månaders, båda...
2
Svar
21
· Visningar
3 077
Övr. Hund Att inte alla hundar kommer överens och accepterar varandra är jag helt med på, precis som med människor så handlar det ju oftast om...
Svar
16
· Visningar
8 608
Senast: Bulldoozer
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 863

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat