Hund som har börjat att skälla

annie_cool

Trådstartare
Våran hund som är nu 4 år och är en mucket vacker hund och hur snäll som helst annars. Mn på den senaste tiden så har han börjat att skälla. Han säller mycket och högt det var ett tagsen han brukar skälla ibland men nu är det mera för varje gång. Det var för ett tagsen det har flyttat hit en stopr hund till vårat område.Så jag antar att det är att attjo vill vissa vem det är som bor här och att det är hans revir. Vad tror ni kan det stämma det som jag skriv om reviret?

Han skäller även om vibara är ute på tomten eller om vi lämmnar honom för en kort stund.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej bukes samlade hundexpertis! Vill börja med en bedjan: Det här är något som är skitjobbigt för mig och jag känner mig som en usel...
Svar
3
· Visningar
2 154
Senast: vallhund
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 109
Senast: Luff
·
Hundhälsa Inlägget jag aldrig trodde jag skulle skriva... Det tar emot såå, men jag behöver lite input från människor utifrån tror jag.. Jag har...
2
Svar
26
· Visningar
7 365
Senast: Modig_Korn
·
L
Övr. Hund Har en 4-årig blandistik som varit ensamhetstränad sen tidig ålder och aldrig haft några problem att vara själv. Jag har haft god...
Svar
12
· Visningar
2 453
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Släpande bakben