Hund kissar när han ser mig.

Terja

Trådstartare
Har en arbetskamrat som har med sin rottweilervalp på jobbet ibland. När han får syn på mig och springer fram så ser man att han har kissat på golvet där han studsat runt mig. Vad beror detta på?
 
Sv: Hund kissar när han ser mig.

Han kissar nog på sig av glädje, vissa hundar har lättare för det.

Hur gammal är valpen? Det tar ju ett tag tills det är fysiskt möjligt för de små liven att hålla sig:)
 
Sv: Hund kissar när han ser mig.

Han kan nog vara 4-5 månader.
Han gjorde inte det i början men har börjat med det på sista tiden???
 
Sv: Hund kissar när han ser mig.

Tror som Fjutten att den är glad att se dej. Det kan vara så att i början kände den dej inte så bra men efter några gånger så blir den glad att se dej :D
Det brukar försvinna efter att tag...
 
Sv: Hund kissar när han ser mig.

valpen blir så uppspelt å glad av att träffa dig så valpen kissar på sig. Det går förhoppningsvis över annars får nog ägaren köra lite lungnande signaler å lära dig det oxå.
 
Sv: Hund kissar när han ser mig.

Det gjorde min lille tuss också i den åldern.

Hon blev så glad så det blev lite droppar här o var.

Men nu har hon blivit året och kan kontrollera det.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Säkert en korkad fråga, men jag måste kolla 😁 Hon har sitt andra löp nu, hon är 15 månader, löpt runt 10 dagar, första dagarna har vi...
Svar
2
· Visningar
420
Senast: movi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 078
Senast: Red_Chili
·
L
Hundhälsa Dethär kanske är en lite konstig fråga! Men jag har en hund som är nästan ett år. Han är världens gladaste och snällaste hund och...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
759
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp