Hund kissar inne...

Fraggel_Tess

Trådstartare
Nu har något hänt som fått mig att fundera. Min hund har kissat inne och vi har varit ute flera ggr som vanligt idag på kissrundor.

Hon säger alltid till annars men idag har hon gjort det inne. Kan detta bero på att det är löp på gång? Har lagt märke till att hon börjat slicka sig mkt.

Kan de få såna här ideér då?

Sv: Hund kissar inne...

Ja, jag tror att det har med löp att göra. På min dobermanntik är det det allra första tecknet på att hon ska löpa. Det bara kommer på henne, hon blir lika chockad själv som vi andra blir.

Tror inte helelr att det är någont fel på henne när hon gör så, tror att det är så mycket på gång där så att klockan som ringer när de behöver pinkar, missar att ringa typ.

Min tidigare tik gjorde så där när hon var på väg in i löpen. Hon drack dessutom mycket mer än vanligt under den perioden. Helt plötsligt kunde hon bar sätta sig och pinka hon såg dessutom väldigt förvånad ut.

Skulle inte tro hon har urinvägsinfektion. För hon är väldigt pigg och glad och beter sig inte som om det vore det.

Nog är det löp på gång för igårkväll våldtog hon vår stora lisebergskanin :crazy: Alltså ingen levande kanin utan en sån man vinner på hjulet i liseberg kanske är bäst att tillägga!

Senast ändrad:

Fraggel_Tess skrev:
Nog är det löp på gång för igårkväll våldtog hon vår stora lisebergskanin :crazy: Alltså ingen levande kanin utan en sån man vinner på hjulet i liseberg kanske är bäst att tillägga!

:rofl:

//Net

Hon har även försökt jucka ned katten nu... :( Min hund är nog lite översexuell för tillfället. Hon blir lite galen när det är löp...

min tik oxå, hon rider på allt som går att rida på i en 2-3 dagar, sen hear hon sig.. som tur é.... :crazy: :smirk:

Nu har min vovve kommit in i kelsjukstadiet. Kan inte vara mer än en meter från husse eller matte.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
1 011
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 247
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 602
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv