Hund högg våldtäktsmannen

Sv: Hund högg våldtäktsmannen

Jag hade skitit i om jag hade fått böter. OCH min hund hade fått extra många köttbullar och annat han tycker är mums.:bow:

Hoppas att han bet till ordentligt :devil: :devil: :devil:

hemlig skrev:
Läste på aftonbladet:Hund högg våldtäktsmannen i skrevet
Finns det inte en risk att ägaren kan bli straffad, enligt lagen alltså?
Själv skulle jag vara mäkta tacksam om min hund hjälpte mig...

Collien som jag hade för många år sedan bet en attackerande knivman blodig. Det blev inga efterverkningar utan klassades som nödvärn.

Det finns nog inte en enda domare eller åklagare i landet som ens skulle ta upp fallet om våldtäktsmannen anmälde. Om hunden inte bet av penisen, för då kan det kanske bli någonting.

Det eventuella straffet hade jag tagit och hunden skulle blivit rikligt belönad med beröm och smarrigheter:love: !

SÅÅ jävla rätt!!!

ska min nya hund bli!!!:devil: bita alla äckel i skrevet!
hahah så jäkla rätt åt "gärninsmannen" alltså,hoppas hunden bet av ollonet på han el skadade k*ken så illa att han aldirg mer får stånd!!:devil:

hehe skulle gärna betala flera tusen kr i böter el få samhällstjänst el what ever OM det skulle bli så att jag blir straffad att min hund bet han,men vetskapen om att min jycke hjälp mig å skadat en våldtäksman hade det inte spelat ngt roll utan gjort mitt "straff" och gett MÅÅÅNGA köttbullar till hunden! :D

ägaren kan bli det om han anmäler men den chansen e nog inte stor....
då kan han ju bli det för våldtäkt:angel:

extra mkt pussar o godis till hunden:banana:

Det var en duktig hund!
Och han prickade rätt med :D

Mamma ringde å berättade det för mig å kom fram till att alla tjejer borde ha en sån hund som sällskap hem, då vågar nog inte våltäkts männen försöka nått mer!
Duktig vovve iaf, heder åt den

I detta fall tror jag det skulle kunna anses vara nödvärn (dvs hon använder det våld nöden kräver, enligt proportionalitetspincipen)?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 666
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 852
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 376
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 133
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar