Hund från Never Never Land?

B

Butta

Inga andra som har hundar från Never never land eller andar
räddningsorganisationer? Jag har själv en hund därifrån och
hon är helt underbar! :love:

6133429.jpg

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hund från Never Never Land?

Jag ser inte poängen med att importera problemhundar från utlandet när vi har så enormt många hundar i Sverige som behöver omplaceras. Kolla bara på blocket eller hundstallet i Stockholm, där finns hela tiden hundar som behöver nya hem.

Jag tycker samma sak igentligen. men Trisha var redan i Sverige och behövde ett hem. Om inte vi köpte henne hade hon troligen blivit avlivad för att hon var så ledsen och orolig. Men allt detta är borta nu...

Fast nu omplacerar inte neverneverland bara gathundar. Utan även en hel del pensionerade kapplöpningshundar.

ja vet, men Trisha på bilden kommer från gatan

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 656
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 737
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 886
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 852
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka