Hund eller katt?

N

Nickan

Min hund ligger just nu........och sover på fönsterbrädan i vardagsrummet :smirk: :D

Vi bor 3 våningar upp så hon har MKT bra överblick över gården där...tror hon gillar det :)

Gör din hund liknande saker? Som eg katter kanske gör?

Ja hon brukar gå på soffryggstödet och sitta där på och titta ut genom fönstret. Annars tycker hon om att leka med leksaksråttor. :D
Hon skulle gärna va en katt, dom behöver inte gå ut :idea:
Hon försöker va som dom, försöker låta bli att vifta på svansen i närheten av dom fast hon är superglad :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 901
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 778
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
972
Senast: _Taggis_
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 014
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Valet i USA
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur