Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina katter går med på promenader Har funderat på en babybjörn när gammelkatten blir trött och man ändå får bära honomHund! Tycker katter är söta men vill absolut inte ha en kattlåda hemma. Sen så ser jag inte så mycket mening med att ha katt när man kan ha hund. Men det är väl för att jag vill träna saker och gå promenader med mitt djur.
Har absolut inte tålamodet att gå kattpromenader. Familjen hade katter innan jag flyttade hemifrån och dom katterna gick i alla fall själadödande långsamt.Mina katter går med på promenader Har funderat på en babybjörn när gammelkatten blir trött och man ändå får bära honom
Hund! Tycker katter är söta men vill absolut inte ha en kattlåda hemma. Sen så ser jag inte så mycket mening med att ha katt när man kan ha hund. Men det är väl för att jag vill träna saker och gå promenader med mitt djur.
Vi vet vem du och Megara är.Eh, alla som möjligtvis råkat läsa mina inlägg på buke vet redan vad jag är
Och jag ser ingen mening med att ha hundar i kattstorlek... om man bara vill ha ett litet gulligt djur så är det SÅ mycket smidigare med katt!
Min ena katt älskar att följa med på promenader - utan band - men han är uppvuxen med hundar så det kanske är dom som lärt honom?
Och jag ser ingen mening med att ha hundar i kattstorlek... om man bara vill ha ett litet gulligt djur så är det SÅ mycket smidigare med katt!
Min ena katt älskar att följa med på promenader - utan band - men han är uppvuxen med hundar så det kanske är dom som lärt honom?
Tycker om båda men har växlat från att vara lite mer kattmänniska till att vara mer hundmänniska. Hunden är ett mycket större åtagande och kräver oändligt mycket mer tid men det ger betydligt mer tillbaka också