Hund bortsprungen i Umeå

Sv: Hund bortsprungen i Umeå

Fy och usch aldrig kul sådant här... Jag har skickat länken till mina vänner här i Umeå så de kan hålla ögonen öppna när de går på prommenad i alla fall.

Kram Javan

Tack, vad snällt-många bäckar små. Folk har sett honom varje dag nu i helgen.

Vi har varit ett gäng ute och letat, till fots och med bil och han verkar hålla sig inne i samhället och inte långt ute i skogen. Stackars stackars Eros, det blir hans 4:e natt och det snöar.... Vi har ställt ut en stor bur med filtar och väldoftande mat i och presenning över. Hoppas han hittar dit och håller sig där runt.

jag håller alla tummar att ni hittar honom fort. Vädret är rent utsagt förskräckligt nu ju. Lilla vovven och så komma från ett varmt land och försvinna på detta sätt.

Meddela gärna vidare hur det går.

Kram Javan

ojoj, eros har väl _precis_ blivit adopterad, sådär alldeles nyss menar jag.

Har ni sett/hört något nytt? Jag bor själv på ersboda,ska fara ut och kolla så mycket jag bara kan...

Japp, han är sedd vid Norrmejerier idag vid 11-tiden, se anslagstavlan på hemsidan jag gjort! Adressen finns även i VK så det är många som skriver där nu. Kolla där för senaste nytt!

Ja, han hann bara vara hos sin nya matte i 6 dagar.... Därför är han ju extra svår att få tag på då han inte känner någon till 100% som han kommer fram till.

*pust* Bortsprugna hundar är så hemskt :(

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 403
Senast: Troll
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 528
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 877
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 705
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar