E

Elemmírë

Min ponny är smal... Jag tykcer inte hon är mager, bara omusklad. Man känner revbenen om man drar handen (pressa lite), men man ser dem inte. Är det så det ska vara??
Man ska väl känna men inte se??

Dem känns inte jättetydligt, men man behöver inte "gräva"...

Sv: Hull...

Ja, det är så det ska vara... SÅ det låter ju bra.. Då är de ju bra att bygga upp musklerna så de tjongar om det ;) Nä men tar man det försiktigt och i bra takt så bruakr man få en riktig body builder efter ett tag ;)

Sv: Hull...

Om hästen har svårt att bygga muskler så kan du tillsätta protein, muskler byggs upp av detta och om det inte finns tillräckligt får du inga muskler hur mycket du än tränar.

Liknande trådar

Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 756
Senast: Roheryn
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
1 947
Senast: Stergo
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: Cactus
·
Hästvård Vi har blivit med arbetshäst! I alla fall är det så det känns. :confused:O_o:cool: Damen i fråga är ca 140 cm hög på det stället där...
2
Svar
20
· Visningar
1 764
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar