Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glömde vanliga krämen när jag for till jobbet och köpte i kris och panik nattkrämen från Änglamark på Coop. Tänkte att den skulle vara mild och snäll meneee. Aj
Visa bifogad fil 81671
Fick du ingen laddare? Känns inte som att en sån har batterier?Foreo, är det någon som har en sånn? Fick en mini version, tror jag, från en julkalender ifjor. Förstod aldrig vad man har en sån till, kunde slå på den men den dog typ med en gång. Kan man byta batterier? Den är helt täckt i gummi, känner mig sjukt trög men förstår ingenting hitta den i en låda och vet inte vad jag ska göra med den
Den allra minsta har batteri som inte är uppladdningsbart eller utbytsbart.Foreo, är det någon som har en sånn? Fick en mini version, tror jag, från en julkalender ifjor. Förstod aldrig vad man har en sån till, kunde slå på den men den dog typ med en gång. Kan man byta batterier? Den är helt täckt i gummi, känner mig sjukt trög men förstår ingenting hitta den i en låda och vet inte vad jag ska göra med den
Du råkade inte trycka en extra gång och därmed stänga av? Minns inte riktigt om den har fler lägen, vilket skulle kunna vara en förklaring också isf. Har haft en sån där som inte är uppladdningsbar förut, och den höll otippat länge (och jag har en uppladdningsbar också, därav att jag inte mindes om den på batteri har fler lägen än ett).Foreo, är det någon som har en sånn? Fick en mini version, tror jag, från en julkalender ifjor. Förstod aldrig vad man har en sån till, kunde slå på den men den dog typ med en gång. Kan man byta batterier? Den är helt täckt i gummi, känner mig sjukt trög men förstår ingenting hitta den i en låda och vet inte vad jag ska göra med den
Den allra minsta har batteri som inte är uppladdningsbart eller utbytsbart.
Men dö direkt borde den inte göra om du inte använt den.
Du råkade inte trycka en extra gång och därmed stänga av? Minns inte riktigt om den har fler lägen, vilket skulle kunna vara en förklaring också isf. Har haft en sån där som inte är uppladdningsbar förut, och den höll otippat länge (och jag har en uppladdningsbar också, därav att jag inte mindes om den på batteri har fler lägen än ett).
Hjälp!
Jag vet inte om det är relaterat till vintern eller amningen eller både och, men min hud har plötsligt blivit så himla torr! Kliar och stramar Inte haft det förut. Däremot hade jag en omgång med perioral dermatit för ett år sen och då tog jag bort nästan alla produkter för att inte irritera huden. Har sen dess bara använt mild rengöring och ansiktskräm från Cetaphil.
Den senaste tiden har jag pga tidsbrist/småbarn använt även dessa produkter otroligt sparsamt. Det är alltså inte överdriven rengöring direkt...
Vad letar jag efter för produkter om jag vill hjälpa huden på traven? Mycket fukt antar jag? Oljor, är det nåt att ha? Jag har förstått att jag bör ha milda oparfyrmerade produkter och inte använda någon exfoliering/peeling.
En vän som haft liknande problem har blivit hjälpt av propyless vet jag..Hjälp!
Jag vet inte om det är relaterat till vintern eller amningen eller både och, men min hud har plötsligt blivit så himla torr! Kliar och stramar Inte haft det förut. Däremot hade jag en omgång med perioral dermatit för ett år sen och då tog jag bort nästan alla produkter för att inte irritera huden. Har sen dess bara använt mild rengöring och ansiktskräm från Cetaphil.
Den senaste tiden har jag pga tidsbrist/småbarn använt även dessa produkter otroligt sparsamt. Det är alltså inte överdriven rengöring direkt...
Vad letar jag efter för produkter om jag vill hjälpa huden på traven? Mycket fukt antar jag? Oljor, är det nåt att ha? Jag har förstått att jag bör ha milda oparfyrmerade produkter och inte använda någon exfoliering/peeling.
Okej!Skippa olja och kör på fukt, gärna något med hyaluronsyra.
Behöver tips på ögonmakeup remover. Har använt Niveas tvåfas i alla år men nu blir jag röd och svullen i ögonen av den.
Kan rekommendera Lancome Bi-facil Fungerar väldigt bra, ganska dryg även om man tar rejält på rondellen och låter det sjunka in i ögonsminket innan man börjar stryka bort. Jag får iallafall inga irriterade ögon då man inte behöver gnuggaBehöver tips på ögonmakeup remover. Har använt Niveas tvåfas i alla år men nu blir jag röd och svullen i ögonen av den.
Kan rekommendera Lancome Bi-facil Fungerar väldigt bra, ganska dryg även om man tar rejält på rondellen och låter det sjunka in i ögonsminket innan man börjar stryka bort. Jag får iallafall inga irriterade ögon då man inte behöver gnugga
Det blev denna, tycker att tvåfas har fungerat bättre än krämvarianter. Bra rabatt ocksåVill du ha en snäll tvåfasrengöring rekommenderar jag Make P:rems Radiance Me. Cleansing water oil, den finns på bla Skincity som har rabatt på hela märket imorgon. Min reaktiva och eksembenägna hud har aldrig reagerat på den.
Egentligen är det inte huden som är irriterad, utan i ögonen. Jag ser helt bakis ut, ögonen blir röda och glansiga och ögonlocken svullnar upp. Trodde först det var mascaran som var boven i dramat men har köpt två andra sorter med exakt samma resultat efter sminkborttagning).Fast Lancome är rätt ökänt när det gäller att ge hudreaktioner så jag hade verkligen inte vågat ha något från dem på hud som redan är irriterad.