Då gissar jag att 3 inte borde vara något större problem.Jag har en ganska normal hy, det är sällan jag reagerar på saker. Det är lite därför jag tvekar på 1an, jag tänker att det kanske inte blir någon större skillnad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då gissar jag att 3 inte borde vara något större problem.Jag har en ganska normal hy, det är sällan jag reagerar på saker. Det är lite därför jag tvekar på 1an, jag tänker att det kanske inte blir någon större skillnad?
Ni som kan det här med hudvård. Serum och nattkräm varje kväll, eller serum ibland och nattkräm varje kväll?
Ni som kan det här med hudvård. Serum och nattkräm varje kväll, eller serum ibland och nattkräm varje kväll?
Har alltid serum + nattkräm/nattmask.Ni som kan det här med hudvård. Serum och nattkräm varje kväll, eller serum ibland och nattkräm varje kväll?
HUR GICK DET??Ikväll blir första kvällen med Crystal Retinal 10, blir spännande att avgöra hur övermodig jag är!
Det pirrade till lite vid applicering iaf, och en och annan torr fläck idag (som jag inte haft några bekymmer med alls med de som är lägre stryka), så ok ändå.HUR GICK DET??
(väntar med spänning på min med styrka 3)
Vad är billigt?Jahpp, idag var jag och köpte fullstorlek på nattkrämen jag fått i min kalender.
Tänkte kompletta med ett serum av annat (billigare) märke men lyckades inte komma på vad jag behövde och hur jag kunde kombinera.
Billigare än dom 700+ det här serumet kostarVad är billigt?
Det första serumet jag köpte var Maria Åkerbergs c vitamin serum.
Gillar det fortfarande skarpt, tycker överlag MÅs produkter är dryga (men "milda", för mig har det verkligen känts återfuktande.
Är det milda saker kan jag kombinera, annars tar jag "en sak i taget", antingen från dag till dag, eller kör på tills tuben är slut och testar nästa grej. Bara att se resultat tar ett par veckor.
Om man vill testa sig fram vad gäller serum så är ändå the ordinary ok.Billigare än dom 700+ det här serumet kostar
Kände mig lite yttorr efter duschen, så den här fick åka på.
Visa bifogad fil 81398
Den kändes väldigt trevlig, åkte in i huden bra, tom så jag tog lite extra i pannan. Nu känns huden (en kvart senare) väldigt mjuk och behaglig.
Fyra av fem, då jag gärna hade tagit lite doft också.