Jag använder en annan kräm över natten nu då den andra är slut, ordinarys hudkräm med c-vitamin i silikon tror jag det är?.Haha, alltså av ditt senaste inlägg i den här tråden att döma så går du ju ut hårt som fan på hyn, så klart den reagerar. Pixis toner har en peelande effekt, blodmasken du nämnde exfolierar sen BHA OCH en nattmask som ska peela efter det? Du behöver nog först och främst tagga ner lite med lager på lager med syror tror jag, så huden får vila lite. Sedan brukar jag själv punktbehandla finnar med lermask emellanåt, tidigare har jag använt någon spot-treatment från Exuviance.
Pallar bara ansiktsmask en gång i veckan nu och man kan ju säga att huden får vila över helgen då jag inte riktigt pallar hålla uppe rutinen då om jag inte ska göra något.
Överlag tycker jag att det är en förbättring dock. Jag hade tidigare som typ "prickar" längs käklinjen, de syntes inte direkt men de kändes, de har nästan helt försvunnit nu. Jag har ju mest hoppats på att porerna på näsan ska synas lite mindre och jag vet inte, ibland tycker jag mig se en förbättring och ibland inte.
Har inte direkt fått något superutbrott av finnar utan är väl kanske en i veckan eller så som kommer upp. Men ja själv förvånad över att jag orkat hålla igång detta, tycker det är lite roligt nästan