Hud/hårförändring...

Nikkobus

Trådstartare
Hej!

Ville kolla om någon sett eller vet vad detta kan vara? Se bild (har fått salva Betnovat av vet men det hjälpte inte). Kliar inte, påverkas inte av det men...
Jag ska ta dialog igen med vet, men tänkte kolla om någon här vet/har tips...
0C610A5A-5FC1-47A3-BF9A-0E2FC7557C33.webp

Hej!

Ville kolla om någon sett eller vet vad detta kan vara? Se bild (har fått salva Betnovat av vet men det hjälpte inte). Kliar inte, påverkas inte av det men...
Jag ska ta dialog igen med vet, men tänkte kolla om någon här vet/har tips... Visa bifogad fil 17451
Svårt att se mer än att det är hårlöst. Om jag såg hästen så där utan vidare information hade jag gissat på antingen någon form av skada där pälsen lossnat eller svamp.

Liknande trådar

Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
852
Senast: Fiorano
·
Hästvård Hej! Min häst har fått en stickskada rakt genom kinden, hål igenom. De försökta laga på lokala veterinärkliniken för 5 d sen. Fick ta...
Svar
2
· Visningar
436
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: tara
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
399
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Evolve