Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att han gör understödjande lite grann är för att "checka" av om hästen tar skänkeln som den ska. Inget fel alls enligt min mening när man joggar.
mackan skrev:Vad tycker ni annars om iden/konceptet ni som redan svarat, dvs en clinic sida...?
mackan skrev:På första sidan finns 3 gratis filmer på dressyr ryttare som rider sina hästar. Kan ni titta på de tre och göra era bedömningar av vad ni tycker?
Lillgrådis skrev:Har också helt nyligen hittat sidan av en slump, och faktiskt kostat på mig de 285 kr som var priset för en månads abonnemang. Var egentligen mest intresserad av se och höra Balkenhol men det är ju trist att just de avsnitten är på tyska som jag fattar mindre av. Däremot har jag sett en del med Hubertus Schmidt som jag tyckte väldigt mycket om, så okomplicerat han får allt att låta och se ut och så härligt positiv inställning till hästen
Annars har jag mest hoppat lite planlöst mellan filmerna än så länge, men ska ta mig tid och titta efter fler guldkorn som Schmidt.