HS vad är det för betäckning?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare blondi3958
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 175
B

blondi3958

Har den betäckningen på två bett.
Kommer inte på vad det kan vara för märke?

Snälla hjälp :bump:

*fniss* Betäckning är sånt som hingstar gör med ston. :o :rofl:

Det är nog beteckning du menar.

mvh Jessica

jag har sett sånn märkning på äldre bett. ingen aning om vad det står för. står så på ett gamalt bett som ligger i stallet. absolut inget märkesbett iallafall :crazy: så jag kan inte svara på vad det är för märke men jag tror inte att det är något specielt. rostfritt kanske!!??

va inte så jag menade. det bettet jag har som det står hs på är inget märkesbett kostade 40kr förut på en hästsportaffär. å knappast något sprenger.

Det är märkes bett!
Mina alltså, dom har säkert 15år på nacken :)

Nja det skulle det kunna vara, men betten är närmare 15år gammla tror jag.
Sen stod det något stadsnamn under HS och inte var det svenskt

Liknande trådar

Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
6
· Visningar
352
Senast: Valle
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 204
R
Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Raderad medlem 149524
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
872
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka