SofiaOfSweden

Trådstartare
Jag är på jakt efter en ny digitalkamera, och har spanat in några HP kameror. Någon här som har erfarenhet av dem? Det finns en för cirka 2000 kr med 8 megapixlar (HP PhotoSmart R927 Silver). Kameran ska ej vara så avancerad men bilderna ska bli klara och fina, och det ska gå bra att fota hästar i rörelse. Priset får ej överstiga 2000 kr.

Sv: HP kamera

Jag fick en sådan i present! Den är verkligen värd pengarna :) Blir jätte fina bilder.

Sv: HP kamera

Jag har en HP R927, tycker att det blir jättefina bilder, klara och bra upplösning. Har inte fotat så mycket rörelsebilder än då jag inte haft kameran mer än några månader. Men än är jag väldigt nöjd med den...

Liknande trådar

IT & mobiler Jag står i begrepp att skaffa en kamera, utöver mobilens. Jag har en relativt ny iPhone, och vill att den nya kameran ska vara minst...
Svar
2
· Visningar
411
Senast: pollex
·
IT & mobiler Min Nikon D3000 (5 år gammal) säger att den behöver service för att det är fel på någonting med autoinställningarna. Det verkar gå att...
Svar
5
· Visningar
809
R
IT & mobiler Jag funderar på att köpa en ny kamera till mig själv i julklapp. Var inne lite snabbt på Elgigantens hemsida och upptäckte att jag är...
2
Svar
25
· Visningar
2 849
Senast: Raderad medlem 6459
·
IT & mobiler Jag ska köpa en ny digitalkamera men vet inte vilken jag ska ha, jag blir alldeles yr i bollen av alla modeller och märken! :D Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 150
Senast: Luxi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30