N
Naggur
Min hovslagare jag haft sen jag började rida min häst har bara gått upp i rök! Han är verkligen skitbra men han e bara borta! Sista maj skulle han komma ut å dra av dojjorna så pållen fick gå barfota en månad medans han vilade. han dök aldrig upp
Mamma ringde å skickade meddelanden, men inget svar. Så en i stallet plockade av skorna istället. Nu är det snart dax å slå på dojjorna igen och mamma har försökt få tag på han men har är fortfarande okontaktbar. flera i stallet använder sig av honom och har åxå stått och väntat å väntat de dagat dom bokat in.
Vet inte vart han tagit vägen...
Hur som helst måste jag ha tag på en ny hovslagare nu. Så nu behöver jag lite tips från er!
Obsevera att jag är VÄLDIGT noga med vem som skor min häst. Jag vill ha en duktig hovslagare. inte nån som kommer å gör de så fort som möjligt. å inte heller nån som har kort stubin å slår hästen när den inte står still, dock ska han/hon vara bestämd då min totto kan få för sig att de e skitjobbigt att stå still, så hovslagaren måste våga ryta i.
Jag har hästen i haninge.
Så! kom med förslag!!!
Vet inte vart han tagit vägen...
Hur som helst måste jag ha tag på en ny hovslagare nu. Så nu behöver jag lite tips från er!
Obsevera att jag är VÄLDIGT noga med vem som skor min häst. Jag vill ha en duktig hovslagare. inte nån som kommer å gör de så fort som möjligt. å inte heller nån som har kort stubin å slår hästen när den inte står still, dock ska han/hon vara bestämd då min totto kan få för sig att de e skitjobbigt att stå still, så hovslagaren måste våga ryta i.
Jag har hästen i haninge.
Så! kom med förslag!!!