Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad trist! Beklagar, så jobbigt att kämpa så länge och sen går det inte i alla fall!När min påla fick en fraktur för ca 3,5 år sedan plastade vi hoven, ist för gips. Dels för bättre hållbarhet och då det skulle ge ettbättre resultat än gips. Även ringsko slogs på. Hon gick i en lite sjukhage, efter ca 3 veckor på box.
Nu fick vi ta bort henne ändå, efter ca 1,5 års vila/rehab. Anledningen till detta tros vara att frakturen vr mer ill. än men först trott (den satt på undersidan av hovbenet, leden ej involverad) och hon drabbades av artros och förtvinade leder, ligament och strålben tillföljd av lång och nästan avstannat läkningsprocess. Tyvärr...
Ang boxvila och annat, kan inte shettisen gå i samma box/sjukhage som din, för att skapa närkontakt och mer lugn?
Önskar er. Ett stort lycka till!!!
Tack!!Men fy fan vad trist.
Vet inte vad jag ska peppa med mer än att jag håller tummarna för er.
Inte bra...........Hur har det gått?
Tre år sen nu...
heart
Tre år sen nu...
Saknar dig fortfarande
Du ligger i den vackraste av våra hagar, och på nätterna ser jag dig dansa i dimmorna, bland rosorna vi planterat på din grav...
Du behöver inte ha ont, nu kan du galoppera snabbare än vinden, och alla dina ben är hela och friska, och bär dig vart du vill!
Alltid älskad, aldrig glömd!!! heart