Hotmailhjälp

ameo

Trådstartare
Moderator
Jag har sökt i Hotmails egen hjälpfil men hittar inte det jag söker.
Förut kunde man kryssa i nånstans så att man kom tillbaka direkt till inkorgen när man skickat ett mejl. Finns inte denna funktion kvar? Eller OM den finns kvar, hur gör man?
Det är så himla onödigt att hamna på en sida med en fråga om man vill spara adressen i adressboken när man sitter på en trög modemlina...
 
Tror inte det finns.
Tycker även det är jättedumt att man inte kommer direkt in i inkogen när man loggar in... utan måste gå på post. Dessutom krånglar alltid sidan när man tryckt på post, sidan kan inte visas kommer alltid upp två gånger innan jag kommer fram dit jag vill.
 
Det där med att sidan inte kan visas kan ha att göra med brandväggen! Vi hade tidigare Zonealarm och då krånglade det hela tiden (när vi tillät tredjepartscookies från msn blev det lite bättre). När vi sedan bytte till BlackICE så är det inga som helst problem med sidan.
 
Jag har Zonealarm och det fungerar utmärkt här!

Anade att det var borttaget, tack för bekräftelsen...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
625
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
40 031
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 625
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (Ni som kommer ihåg något av mina tidigare dagboksinlägg i år bör varnas om att jag kommer skriva ett typ precis likadant gnällinlägg...
Svar
4
· Visningar
2 103

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp