Hotmailadresser

B

bobo

Är det någon mer än jag som har problem med hotmailadresser?
Väldigt ofta när jag skriver till en hotmailadress så kommer mitt mail tillbaka. Ibland kommer det tillbaka flera gånger, och jag har ingen möjlighet att kontakta personen ifråga då jag endast har den adressen.
Mycket av mitt jobb fungerar genom mailkontakt, och det blir problem ibland på grund av detta. Jag vet inte vad jag ska göra, tycker hotmail verkar mycket osäkert.
 
Sv: Hotmailadresser

Problemet är att folk skaffar en hotmail och sen inte använder den. Man måste kolla sin hotmail minst var 30:e dag för att adressen ska vara aktiv.

Jag har aldrig haft problem med hotmail av den orsaken, däremot händer det att jag får mail i retur p.g.a. att folk inte tömt sin mail (och det gäller inte bara hotmail).
 
Sv: Hotmailadresser

Problemet gäller aktiva hotmailadresser. Jag får ett mail från en hotmail och svarar direkt och så kommer det tillbaka, det brukar stå olika orsaker i mailet som kommer tillbaka. På en del adresser har jag försökt många gånger då jag behöver kontakta personen, men till slut får jag ge upp då det inte går att komma fram.
Jag har aldrig haft sådana problem med andra adresser.
 
Sv: Hotmailadresser

Det kan bero på att det inte tömt sina brevlådor. Full brevlåda = brev i retur.
 
Sv: Hotmailadresser

Jag har också haft samma problem och det hade med hotmail:s filter att göra. Den spärrade min för hotmail tyckte min adress var skräpmail :(
 
Sv: Hotmailadresser

Det med skräppost låter mera troligt. Ibland har jag lyckats prata med dom som mailen har returnerats från, och dom har bedyrat mig att inboxen inte är full, dom får mail från andra. Det står inte heller så i returmeddelandet.
Det konstiga är att ibland går det och ibland inte, det är ett rent lotteri som börjar bli väldigt jobbigt. Varför ska alla envisas med att ha hotmail??
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 479
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp