Sv: Hotfull exsambo stoppade hästaffär
jag har läst igenom alla era sitat o jag kan säga det att det e mig o min häst det handlar om jag e dottern till mamman som försöker sälja häst .. hon vill sälja hästen pga att hon måste ha pengar o drf så vill hon sälja min häst ... hon tog hästen i sommras för mig o lovade att han skulle koma tbx .. sen så fick jag alldrig tbx han ... sen tog min tränare kontakt med mig o sa att jag skulle komma o rida hästen .. sen dess så har jag ridit hästen o mamma har försökt sälja honom en gång under den tiden .. o jag va med när min pappa o mamma pratade det va faan ingenting om att det stog en piket busss backom höörnet .. eller nått av dom där hoten .. bara att min mamma e pappersägare .. för alla vet att jag fick häästen o att det e jag som har tat hand om den .. efter som att jag e minderårig får jag ej stå som ägare på häästen .. men det e papap som har betalat alla mina saaker .. o dom sakerna har min mamam beslagstagit o försökt sälja till mina kommpisar som har häst .. o det där om att pappa ska betala hästen det sak han inte mamma tog min nya pessoa sadel som gick på 14,500 o sålde den . o jag hade inte ens hunit rida i den ..