Hotelltips centralt stockholm.

bambi82

Trådstartare
Jag och sambon har pratat om att åka till Stockholm på semestern. Så nu vill jag ha tips på bra hotell, viktigt är bra hotellfrukost! Och att det ligger hyffsat centralt. Tacksam för tips :)

Dyrt eller billigt?

Jag gillar Clarion Sign vid norra bantorget. Ganska dyrt men ingen katastrof heller. När jag bott där har min arbetsgivare betalt visserligen. Pannkakor till frukost och utomhuspool på taket :)

Jag och sambon har pratat om att åka till Stockholm på semestern. Så nu vill jag ha tips på bra hotell, viktigt är bra hotellfrukost! Och att det ligger hyffsat centralt. Tacksam för tips :)
Hotell Hansson såg jag tips om på annat ställe. Mysigt och frukostbuffé och bra pris sa de.

Scandic Alviks frukost gillade jag men kan inte påstå att den låg centralt. Kan det ha tagit 10 minuter med t-banan?

Hotell Tegnérlunden ligger centralt, byggnaden är rätt ful, men rummen är vackra, med utsikt mot Tegnérlunden, så det är tyst fast det är mitt i stan. Frukosten äter man på en takterrass med utsikt över taken, mycket stockholmskt! Inte särskilt dyrt heller.

Liknande trådar

Fritid Min plan A gick inte vägen då ett hotell i Gävle erbjöd inte spa-paket under sommaren, Högbro bruk hade inte nått som passa dom dagarna...
Svar
4
· Visningar
280
Senast: Entourage
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
834
Senast: Mia_R
·
Fritid Vill dra på nån liten semester i sommar. Har i tanken att åka till Järnvägsmuseet i Gävle, så sambon kan få se det med. Men sen tar det...
Svar
2
· Visningar
310
Senast: Halcyon
·
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
1 092

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka