Hot Shot TP

Klippan

Trådstartare
Vad har ni för åsikter om denna hingst?

Hot Shot Tp
e Blue Horse Hotline-Donnerhall-Pik Bube

Sv: Hot Shot TP

Har ingen aning om denna hingst, men var i kontakt med TP ang en annan hingst, för någon vecka sedan och fick ett mail om att kolla in honom. Så även jag är nyfiken på vad man har att säga om denna kille:)

var de han som kastrerades? Nee? Var de Rolex kanske? Stammen tilltalar mig annars mkt! Men har inte sett hästen.

Som Klippan säger, Rolex TP är kastrerad, Hot Shot TP är hans efterträdare, snygg på bild, mer vet jag inget:) Men skall man enbart gå på bilden så är han att tänka på:love: Bland andra hingstar man ser på bild;) Men det är ju inte bilden som avgör, som alla vet:D

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Skulle jag kunna få lite råd angående val av hingst? Är heeeelt ny på detta med avel och det är ju bokstavligen en djungel...
Svar
12
· Visningar
2 370
Avel Efter en skada orsakad av yttre trauma behöver min häst tid och vila för att förhoppningsvis komma tillbaka till sporten och min tanke...
2
Svar
24
· Visningar
4 568
Senast: smulan87
·
Avel Två veckor till årets första treårstest, så nu drar jag igång denna tråden igen! :) Här diskuterar vi alltså de hingstar som godkändes...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
10 942
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka