Igår var vi på pay and ride igen. Valde debutant 2007 den här gången som passar oss bättre iom mindre volter och han blir mer loss.
Var helt okej på framridningen. Han tappar dock koncentrationen så fort ett nytt ekipage kommer in i ridhuset. Det är mycket mer spännande att titta på andra hästar än att gå på tygeln och lyssna på mig
Inne på banan var han avspänd och fin. Jag däremot var mentalt på månen. Sladdade mig igenom travdelen med hästen felställd och slarviga övergångar.
Fick 5.5 - 6 rakt igenom och 7or i galoppen där jag red betydligt bättre.
Avslutade med en usel uppridning och sned halt. Tack för mig
Fick skäll av domaren efteråt för att jag slarvar och ger bort onödiga poäng som kommer kosta mig minst en placering på tävling.
Onödigt när hästen är så lydig och trevlig.
Fick skäll av Sissi också när jag hämtade protokollet
Nöjd med Molnet, mindre nöjd med mig.
Slutade på 62.5%
Var helt okej på framridningen. Han tappar dock koncentrationen så fort ett nytt ekipage kommer in i ridhuset. Det är mycket mer spännande att titta på andra hästar än att gå på tygeln och lyssna på mig
Inne på banan var han avspänd och fin. Jag däremot var mentalt på månen. Sladdade mig igenom travdelen med hästen felställd och slarviga övergångar.
Fick 5.5 - 6 rakt igenom och 7or i galoppen där jag red betydligt bättre.
Avslutade med en usel uppridning och sned halt. Tack för mig
Fick skäll av domaren efteråt för att jag slarvar och ger bort onödiga poäng som kommer kosta mig minst en placering på tävling.
Onödigt när hästen är så lydig och trevlig.
Fick skäll av Sissi också när jag hämtade protokollet
Nöjd med Molnet, mindre nöjd med mig.
Slutade på 62.5%