Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi avslutade året med start i La1 och La 2 igår. Clownen på ryggen räknade totalt fel på tiden så vi hann med ca 10 min framridning till första klassen men skrapade ändå ihop 60,19 %.
Till La 2 hann vi dock rida fram ordentligt och fik 64,66% vilket är 2 % högre än första försöker och gav oss en 15:e plats av 29 startande.
Hästnyheter
Patrik Kittel på Touchdown är tvåa efter första dagen av dressyren i världscupfinalen i Riyadh, Saudiarabien.
– Det var en superstart på...
Hundavel & Ras Haha ja jag föreställde mig någon slags genetisk mutation som att en del andra raser föds med stubbsvans och börja leta i mitt minne om...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.