Höstmammorna 2009

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Höstmammorna 2009

jag jobbade med travhästar, ridning, körning och sanslöst mycket gående , + allt runtomkring då, så hade jag inte blivit beviljad hade jag gått ut i pressen :angel:

Inatt när jag vaknade märkte jag att skrutten hade ultrahicka, hela magen hoppade! det var så tydligt att jag inte kunde somna om förrän det hade slutat :p
Nu är det likadant, kan det vara så att den ligger med ryggen långt ut? jag känner tom "rycken" i baken nu när jag sitter :D

Sen är min mage lite tvärtom, den har blivit högre :laugh:

Min mage har också blivit högre på slutet.
Känns som att jag ska spy ut bebis ibland :crazy:
Men Bm säger att allt är som det ska och bebis har huvudet precis där det ska vara.
Kan det vara så att moderkakan ligger högt kanske?

En sak är iaf bra för oss med hög mage: Den stöder upp brösten så vi slipper hängpattar :idea::rofl:

Hehe om man skrapar i sig den sakta med sked sa ar det inte sa farligt faktiskt. Bebisen maste ju ha naring :D

Man kan aven dippa en massa saker i Nutellan, typ apple, banan, skorpor mm!

Ja en burk nutella är ju som en hel näringsbomb :laugh:
Hur dippar man bananen i nutellan utan att den mosas? :confused:

Förövrigt så är pannkakor + nutella = :d:d:d

Hm, nä jag tänkte lite kort. Man tar en tugga banan och fyller på med en sked Nutella såklart :D

Pannkakor och nutella lät skitgott, måste jag prova! Synd att jag åt upp nutellan innan idag...

Nutella är äckligt!!! Här händer inget, förutom att jag haft problem med domningar i händerna senaste 4 dagarna, och att bebis är vildare än vildast. Jag har blåmärken- På insidan!!!

Nu blir det att man rusar in i tråden varje gång kanelbulle står som senaste inläggsskrivare :D Men fortfarande ingen liten bulle alltså... vi får vänta lite till.

Kom igen bebis!! Vi vill ha första höstbukebebisen nu :bump:

skär ett snitt i bananen, i med en massa nutella, klä in bananen i folie och in ugnen.. det borde väl funka?

Det med nutella kommer jag garanterat att ta efter!!

(min sambo är inte rädd om livet just nu, han kom hem häromdagen och sa på fullaste allvar att vi borde införa godisförbud!!!!)

Åh, det är big no no att säga till en höggravid kvinna! :eek:
Hälsa honom att det kan kosta framtänder och leda till blåöga att komma med såna urbota dåliga förslag! :grin:

ja jag hade gärna hoppats på att det skulle kommit ut nån liten buke bäbis nu för har inte varit hemma på några dar så har inte kunnat kolla in våran fina tråd men ingen bäbis ännu, hooooooooppas det kommer en skönhet snart :D

hehe, var nära på att ge min sambo ett blåöga idag :D.
Jag tillbringade halva dan igår med att baka tekakor att frysa in (instinkten att boa verkar ha satt igång:angel:.) och sambon tog med ett par mackor i bilen imorse.
När han kom hem frågade jag hur de smakade och han började med att svara "det var lite torrt...", mer hann han inte säga förrän jag läxade upp honom hur jävla otacksam han är och att nästa gång jag bakar ska jag köra elvispen i röven på honom och drämma brödkaveln på pungen och avsluta med att köra in provstickan i ögat på honom. :cool:

Sen förklarade han att han hade tänkt säga att det var lite torrt att äta utan något att dricka till (han hade haft bråttom till jobbet), men jag hann avbryta honom innan han pratat till punkt.

Men han hade ju kunnat sagt det på ett bättre sätt :grin:

*splosch*

Typ:D

Mitt vatten började sippra i natt, så jag ska till förlossningen någon gång i eftermiddag. Inga värkar eller ens sammandragningar i sikte.

Jag äter nu choklad i peppningssyfte:D

Sambon kom hem glad som en lärka och hade köpt massa amningskläder, han laddar för fullt och är nu på apoteket och storshoppar allt med bebisanknytning:D
Tror han försöker mildra sina stressymptom medelst shopping...

Va gulligt. Men säg åt honom att hålla sig i närheten ifall det sätter igång på riktigt. ;)

Heja heja bebis!! :banana:

Vilken gullig sambo! Skulle vilja se min gå ut att handla ngt sådant, då skulle jag nog tro det slagit slint i huvudet på stackaren :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka