Höstiga hem?

Sv: Höstiga hem?

Det låter jättefint!! :bow:

Jag ska införskaffa ljung till mina balkonglådor, och har börjat pressa löv som jag ska ha på mitt höstfat. Imorgon ska jag köpa blockljus och dekorsand! :banana:

Och så har jag såklart höstpimpat min avatar.

Här är årets höstfat. Åtminstone prototypen, det beror på om jag hittar några finare ljus. :) Ska att trycka dit lite fler löv också. Men så här ser det ut just nu!

hostfat.jpg

Åh vad härligt! :love:

Själv har jag pyntat lägenheten med för närvarande 16 flyttkartonger som står strategiskt utplacerade, bruna och helt i höstens tecken. :D
Längtar tills vi flyttat och jag kan börja höstpynta på allvar!

Tack! :love:

Åh vad härligt!

Själv har jag pyntat lägenheten med för närvarande 16 flyttkartonger som står strategiskt utplacerade, bruna och helt i höstens tecken. :D
Längtar tills vi flyttat och jag kan börja höstpynta på allvar!

He he jag har också flyttkartonger här och var.... och jag flyttade in här för snart ett år sen. Men det finns inte så mycket plats att göra av grejorna heller, så vi letar större. :D

Nu äntligen har jag fått det färdigt framför huset :D
31679550.jpg

Och så min egengjorda krans.
31679551.jpg

Jättefint!!! :banana:

Liknande trådar

Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 061
Senast: Ullmerkott
·
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 616
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 389
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
770
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka