Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Idag 18:55 föddes äntligen vår lilla tjej 51 cm och 3795 gram. Det blev en oktoberbebis ändå
Ååååh GRATTIS! Hoppas allt är bra med er!Idag 18:55 föddes äntligen vår lilla tjej 51 cm och 3795 gram. Det blev en oktoberbebis ändå
Stort grattis!!Idag 18:55 föddes äntligen vår lilla tjej 51 cm och 3795 gram. Det blev en oktoberbebis ändå
GrattisIdag 18:55 föddes äntligen vår lilla tjej 51 cm och 3795 gram. Det blev en oktoberbebis ändå
GrattisIdag 18:55 föddes äntligen vår lilla tjej 51 cm och 3795 gram. Det blev en oktoberbebis ändå
Åh vad fint!! Hoppas ni mår bra alla tre .Idag 18:55 föddes äntligen vår lilla tjej 51 cm och 3795 gram. Det blev en oktoberbebis ändå
Idag 18:55 föddes äntligen vår lilla tjej 51 cm och 3795 gram. Det blev en oktoberbebis ändå
Det kan vara knepigt i början! Amning är något som du och bebis behöver lära er tillsammans och kroppen behöver vänja sig vid att bebis är där och suger hela tiden.Nu är vi hemma från BB! Lillskruttan mår fint och mitt blodtryck har gått ner till 125/85 Ska äta medicin några dagar till ändå.
Vad som däremot inte går toppen är amningen, jag tycker att hon har fått bra tag tidigare men idag gör det så förbannat ont... fått små sår/blåsor på bröstvårtorna som sviiider Har skickat maken att köpa amningsnapp som kanske hjälper. Har börjat smörja med purelan också. Men det är väl också en vanesak, ingen av oss har gjort det här förut Bara att försöka lägga henne rätt till bröstet känns som en hel vetenskap.
Det kan vara knepigt i början! Amning är något som du och bebis behöver lära er tillsammans och kroppen behöver vänja sig vid att bebis är där och suger hela tiden.
Purelan, lufta, variera positioner och smörj med bröstmjölk (funkar mot ALLT ) så släpper det förhoppningsvis om några dagar.
Första veckan eller två med stora sonen gjorde det svinont varje gång vi ammade, fick bita ihop för att inte svära högt
Härligt att ni fått komma hem!❤
Nu är vi hemma från BB! Lillskruttan mår fint och mitt blodtryck har gått ner till 125/85 Ska äta medicin några dagar till ändå.
Vad som däremot inte går toppen är amningen, jag tycker att hon har fått bra tag tidigare men idag gör det så förbannat ont... fått små sår/blåsor på bröstvårtorna som sviiider Har skickat maken att köpa amningsnapp som kanske hjälper. Har börjat smörja med purelan också. Men det är väl också en vanesak, ingen av oss har gjort det här förut Bara att försöka lägga henne rätt till bröstet känns som en hel vetenskap.
Grattis till bebisen!
Smyger in här i egenskap av amningsnörd. Det är helt normalt att få små blåsor precis i början när bröstvårtorna är ovana, det behöver inte betyda att taget är fel. Tänk på att det kan vara svårt att bli av med amningsnappen om man väl börjat, och att det kan vara svårare för bebis att suga lika effektivt.
Hoppas ni får till det bra och grattis igen till bebisen!