Åhhhhh jag går på semester på freeeedag
Men bara två veckor, tyvärr... Å andra sidan jobbar jag ju bara sex månader mellan mina föräldraledigheter.
Men då har du inte så många veckors jobb efter semestern heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhhhhh jag går på semester på freeeedag
Men bara två veckor, tyvärr... Å andra sidan jobbar jag ju bara sex månader mellan mina föräldraledigheter.
Fick samtal precis att alla ultraljud runt omkring oss har blivit indragna så vi måste åka enda till Göteborg. Långt så in i helvete och är inte bekväm med att köra i storstäder. Mina fogar pallar inte över 5 timmar i bil
Ska ringa min bm nu för att se möjligheten till att göra det i en annan region. Bor precis på länsgränsen så har närmare till andra stora sjukhus. Blir så less, hade ju sett fram i mot att det snart är dags
Men vad jobbigt! Vet du varför? I Uppsala gör de inga ultraljud under sommaren, då får man åka till Stockholm. Jag hade tur att vara på rätt sida sommaren.
Personalbrist, barnmorskorna behövs på förlossningen
Tråkigt Kan du få med dig någon så att du i alla fall slipper köra? Låter som att det blir en rejäl utflykt... Åka tåg?
Har sån extrem åksjuka så måste köra själv annars åker tarmarna med upp innan vi kommit av gården
Funderar på att ta med pappa som är van att köra mycket och att vi byter precis innan vi kommer in i mot stan. Men tydligen ska sjukhuset ligga lite ytterkanten så kanske klarar oss med gps.
Har sån extrem åksjuka så måste köra själv annars åker tarmarna med upp innan vi kommit av gården
Funderar på att ta med pappa som är van att köra mycket och att vi byter precis innan vi kommer in i mot stan. Men tydligen ska sjukhuset ligga lite ytterkanten så kanske klarar oss med gps.
Vet inte riktigt vart du skall men båda de två större sjukhusen i Göteborg ligger lite utanför, eller ja det ena mer och det andra mindre. Men inget av dem innebär att du måste in i de "värsta" delarna av stan! Lycka till!
Carlanderska ligger i stan, och det kan vara lite bökigt att köra i Korsvägen nu pga stora vägarbeten. Men är ni två som kan hålla utkik går det säkert bra.Det är på Calenderska.
Carlanderska ligger i stan, och det kan vara lite bökigt att köra i Korsvägen nu pga stora vägarbeten. Men är ni två som kan hålla utkik går det säkert bra.
Vet du var Liseberg ligger? Inte jättelångt därifrån.Jag som hade fått höra att det låg lite vid sidan av
Vet du var Liseberg ligger? Inte jättelångt därifrån.
Här ser du var Liseberg är (inte Liseberg station), och Carlanderska vid röda pilen.Jag som hade fått höra att det låg lite vid sidan av