Det gick toppenbra idag, känns väldigt overkligt Och tiden blev beräknad exakt samma som sist, alltså blir det v.15(14+0)i morgon och beräknad till 22 november☺
Va härligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gick toppenbra idag, känns väldigt overkligt Och tiden blev beräknad exakt samma som sist, alltså blir det v.15(14+0)i morgon och beräknad till 22 november☺
Läser flitigt men skriver sällan.
Vi var på ultraljud i fredags. Jag var supernervös men det gick bra! En livlig liten krabat där i som var yngre än vad vi trodde blev flyttad från v20 tillbaka till v16, nytt BF 8nov.
Ska in på nytt ul i vecka 19 då bebis var för liten för att undersökas fullt ut. För tidigt att
säga egentligen men barnmorskan tror att det är en flicka men med reservationerna att det är svårt att avgöra i det här läget.
Oj, hela fyra veckor tillbaka! Hur känns det? Skönt att allt gick bra!
Jag har inte haft behovet av det ännu men kommer försöka införskaffa ett par nu i veckan då jag börjar känna att det behövs.Jaha nu har jag fått höra att jag absolut ska skaffa stödstrumpor. Använder ni det?
Jag har inte haft behovet av det ännu men kommer försöka införskaffa ett par nu i veckan då jag börjar känna att det behövs.
Här har foglossningen brakat loss ordentligt. Senaste dagarna har jag knappt kunnat gå alls och har haft kraftig värk både när jag står, sitter och ligger känns jäkligt drygt att få lägga ner ridningen helt och hållet och knappt ens kunna ta en kort promenad längre. Hoppas att det i alla fall kan gå lite upp och ner så det blir bättre dagar då och då. Stapplade in till läkaren idag för att förlänga sjukskrivningen som går ut i morgon, när han såg mig satte han sig direkt och skrev ett intyg som sträcker sig över hela sommaren. Känns jättetråkigt och konstigt men är väl ändå bra. Klarar absolut inte det tunga jobbet nu och för jobbets del är det lika bra att sjukskrivning täcker sig över hela sommaren så att dom kan sätta in en vikarie på vikariat.
Tråkigt nu när jag förövrigt mår bra, inget illamående och tröttheten är bättre
Jag hoppas det finns några som inte ger ”Agda 80 plus”-vibbar
Kolla på minfot där finns bland annat de här:
Jag har köpt från medistore och vårdväskan - finns jättefina stödstrumpor! Strumplandet har också tex. Det är typ bara apoteket som generellt har tråkigt urval med mönster och färger (samt om en har fötter större än 43 typ, då är det mest enfärgat)Jag hoppas det finns några som inte ger ”Agda 80 plus”-vibbar
Jag har köpt från medistore och vårdväskan - finns jättefina stödstrumpor! Strumplandet har också tex. Det är typ bara apoteket som generellt har tråkigt urval med mönster och färger (samt om en har fötter större än 43 typ, då är det mest enfärgat)
På temat "det finns inga dumma frågor" - borde jag också skaffa stödstrumpor av någon förebyggande/bra anledning? Eller bara om jag märker att fötter eller ben svullnar?Jaha nu har jag fått höra att jag absolut ska skaffa stödstrumpor. Använder ni det?
Inhopp här, ja det borde du. Viktigaste anledningen är den ökade risken för blodpropp när man är gravid.På temat "det finns inga dumma frågor" - borde jag också skaffa stödstrumpor av någon förebyggande/bra anledning? Eller bara om jag märker att fötter eller ben svullnar?
Aha, tack, då får jag också inhandla några fräsiga stödstrumporInhopp här, ja det borde du. Viktigaste anledningen är den ökade risken för blodpropp när man är gravid.