Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du fortfarande sjukskriven? Håller tummarna att allt går bra på ultraljudet, är det för KUB eller annan orsak?
Ja jag är fortfarande sjukskriven, ska in till läkaren nästa vecka och se hur jag ska göra då. Vet att läkaren vill hålla mig sjukskriven men jag tycker det känns jobbigt att vara det så hoppas jag ska må bättre och kunna jobba. Men det är nog önsketänk
Nä här så är det nytt att alla gravida får ett extra ultraljud runt v.13 kallas för TUL(tidigt ultraljud). Riktigt bra☺
Jag tror att du ska ta ditt mående på allvar så att både du och liten i magen får må så bra det bara går.Ja jag är fortfarande sjukskriven, ska in till läkaren nästa vecka och se hur jag ska göra då. Vet att läkaren vill hålla mig sjukskriven men jag tycker det känns jobbigt att vara det så hoppas jag ska må bättre och kunna jobba. Men det är nog önsketänk
Nä här så är det nytt att alla gravida får ett extra ultraljud runt v.13 kallas för TUL(tidigt ultraljud). Riktigt bra☺
Skönt att de flesta verkar må bättre även om foglossning börjar dyka upp för några av er.
Starkt tips är att införskaffa ett foglossningsbälte, jag köpte ett begagnat förra graviditeten och det hjälper verkligen!
Det är jobbigt nog att vara gravid, föda barn och ha småbarn så jag tycker nog vi kan ta till alla tillgängliga hjälpmedel för att underlätta för ossMin sjukgymnast ville ju inte att jag skulle ha något bälte utan att jag skulle plåga mig så har använt en täckesgjord för hästen hittills men tänker nog ringa och säga att jag faktiskt behöver ett.
Min sjukgymnast ville ju inte att jag skulle ha något bälte utan att jag skulle plåga mig så har använt en täckesgjord för hästen hittills men tänker nog ringa och säga att jag faktiskt behöver ett.
Vad konstigt, varför tyckte hen att det var bättre att du plågar dig? Är det inte bra om man kan få det lite drägligare i vardagen
För att träna muskulaturen tror jag Men utan bältet rör jag mig ju inte alls nästan... idag var det en annan sjukgymnast och jag fick ett bälte direkt
Håller tummarna!Ultraljud i morgon, sjukt nervöst Inställd på det värsta så kan det i alla fall inte bli värre
Ultraljud i morgon, sjukt nervöst Inställd på det värsta så kan det i alla fall inte bli värre
Håller tummarna!Ultraljud i morgon, sjukt nervöst Inställd på det värsta så kan det i alla fall inte bli värre
Det gick toppenbra idag, känns väldigt overkligt Och tiden blev beräknad exakt samma som sist, alltså blir det v.15(14+0)i morgon och beräknad till 22 november☺