Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj! Har du varit gravid med tvillingar utan att märka det? Eller missförstår jag? Tänker att du måste gått mer än halvvägs nu@zassoo Tack! Vi fick veta det häromdagen, när vi gjorde ul för att se hur långt gångna vi var
@zassoo Tack! Vi fick veta det häromdagen, när vi gjorde ul för att se hur långt gångna vi var
Oj! Har du varit gravid med tvillingar utan att märka det? Eller missförstår jag? Tänker att du måste gått mer än halvvägs nu
Det var det verkligen! Har knappt landat i det änVi plussade för typ 3 veckor sedan och fick göra ett ul för att se hur långt gången jag var då jag inte alls tyckte det stämde med vecka 8 som jag skulle vara i enligt senaste mensen. På ul visade det sig att vi var i vecka 22 och med tvillingar
Nämen oj vilken chock! Var första ultraljudet RUL?
Wow! Vilken grej och vilken chock!!! Grattis till två och grattis till att ha halva graviditeten gjordDet var det verkligen! Har knappt landat i det än
Oj, att du kunnat vänta så länge! Jag tror jag började använda gravidbyxor i typ v9 den här gångenHär firade vi in vecka 16 med att köpa ett par gravidjeans Känns lite märkligt men det blir skönt att ha byxor som inte sitter åt.
Oj, att du kunnat vänta så länge! Jag tror jag började använda gravidbyxor i typ v9 den här gången
Jaaaaa! Grattis!Lillebror mådde jättebra på dagens RUL.
Känns konstigt att vi inte ska se honom mer nu förrän i oktober när han förhoppningsvis ska komma ut, frisk och kry!
Det var även väldigt tydligt även denna gången att lillebror är just en lillebror
Moderkakan ligger på framsidan men tycker dock ändå att jag tydligt känner sparkar så gott som dagligen nu.
ÄNTLIGEN
Tack! Det var helt magiskt att äntligen få ta sig igenom ett RUL.Jaaaaa! Grattis!
Tar du fortfarande blodförtunnande?
V.14 nu. Mycket migrän, sjukligt trött och ont i höfter/skinkor/svanskota.
Ultraljud på fredag och är sjukt nervös
Mår i alla fall inte så illa längre mer än när huvudvärken är som värst.