@pulkaskurk Hoppas det ser bättre ut om två veckor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har vi haft mina föräldrar på besök under några dagar så mamma och jag har haft storshopping till lilla Pina
Känns skönt att vi har handlat nästan allt vi kommer att behöva i början.
Skötväskan är redan laddad
Nu ska jag bara införskaffa parfymfritt tvättmedel och tvätta upp lakan och kläder.
Har även varit på ett till TUL och tyvärr hade Pina tappat 4% sen senaste TUL för 2 veckor sen
Eftersom den redan är liten så var det inte så bra, men tidigare har den iaf följt sin egen kurva även om den är lite för låg mot vad som är önskvärt.
Så nu är det bara att vänta och se vad nästa TUL säger om 2 veckor...
Hoppas att den återhämtar sig till dess.
Håller tummarna för att det är en tillfällig svacka!Nu har vi haft mina föräldrar på besök under några dagar så mamma och jag har haft storshopping till lilla Pina
Känns skönt att vi har handlat nästan allt vi kommer att behöva i början.
Skötväskan är redan laddad
Nu ska jag bara införskaffa parfymfritt tvättmedel och tvätta upp lakan och kläder.
Har även varit på ett till TUL och tyvärr hade Pina tappat 4% sen senaste TUL för 2 veckor sen
Eftersom den redan är liten så var det inte så bra, men tidigare har den iaf följt sin egen kurva även om den är lite för låg mot vad som är önskvärt.
Så nu är det bara att vänta och se vad nästa TUL säger om 2 veckor...
Hoppas att den återhämtar sig till dess.
Oschysst av illamåendet att komma tillbaka! Det har haft sin chans kan jag tycka, nu kan det få lämna oss alla ifredJag mår så illa att jag typ vill dö
Fattar inte varför det kommit tillbaka igen, har ju varit rätt bra senaste månaden
75 (+-14) dagar kvar
Hoppas det ser bättre ut om två veckor! Hur stor är bebisen?
Nu verkar den väga knappt 1.7kg och jag är i v 32+6
Kommer inte ihåg exakt, det var så mycket siffror och pratande från läkarna som är bekymrade över storleken och nu det ytterligare tappet.
Nu verkar den väga knappt 1.7kg och jag är i v 32+6
Kommer inte ihåg exakt, det var så mycket siffror och pratande från läkarna som är bekymrade över storleken och nu det ytterligare tappet.
Kan man göra något åt det, skulle du kunna bli förlöst tidigare pga det? Håller tummarna att det bara var en tillfällig svacka.
Kan man göra något åt det, skulle du kunna bli förlöst tidigare pga det? Håller tummarna att det bara var en tillfällig svacka.
Är det fler som fått byta bm lite då och då?
Läkarintyg har fixats men jag har inga jätteförhoppningar att FK godkänner den eftersom det är "fullt normalt att ha ont i ryggen och må illa under en graviditet och då är det ingen rimlig orsak till sjukskrivning". Jag hoppas att de iallafall tar i beaktning vilken typ av arbete jag har.
Det blir ytterligare ett tillväxt-UL för vår del då jag bara gått upp 0.3 kg på två veckor och sf-måttet inte ökat riktigt som det borde.
Är det fler som fått byta bm lite då och då?
Jag ska till en fjärde nästa besök Första bytte jobb, andra skulle vara ledig så då fick jag gå till en tredje som bara hoppade in extra vid behov och nu ska jag alltså till en fjärde som börjar på den förstas tjänst Hoppas att den nya är bra. Jag fick hyfsat förtroende för den första och den tredje. Den tredje var visserligen lite virrig, men en mycket erfaren barnmorska som normalt sett jobbar på förlossningen
Det blir ytterligare ett tillväxt-UL för vår del då jag bara gått upp 0.3 kg på två veckor och sf-måttet inte ökat riktigt som det borde.