Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@hvala Det känns ju ändå som att bebis borde växa när magen gör det, men det kan ju vara skönt att kolla upp och vara på den säkra sidan. Håller tummarna för att bebis växer som den ska!
Får väl ta och rapportera sommarbarnet som blev höstbarn :-)
Det blev snitt i lördags 03.28 efter 27h värkar och fullt öppen för hon trängde inte ner. Extremt störande eftersom det var exakt den utgången jag var säkert på det skulle bli när allt stannade av vid 4cm som med första barnet. Allt var som en repris men ingen lyssnade.
Nu är vi hemma och hon äter och sover som det lilla mönsterbarn hon tydligen bestämt sig för att vara. Idag är vi dock uppe i 7 bajsblöjor på morgonen :-) Babynestet är hur bra som helst och ullbyxorna jag stickat och har över vikblöjorna funkar också bra, jag känner mig jätteduktig på att pyssla, lite självförtroendeboost verkligen.
Japp! Lite mycket vaddering i kanterna så när hon blir större får jag nog ta ut och stoppa om den lite.Är det du som har sytt babynestet?
Japp! Lite mycket vaddering i kanterna så när hon blir större får jag nog ta ut och stoppa om den lite.
@hvala åååh! Det vore ju rätt typiskt om allt kom igång när maken var borta! Men jag misstänker att det kan ha varit lite av tanken bakom allt?
@orion_x lilla snuttan! Jag är rädd för att min bebis kommer vara likadan (det är fullt liv hela kvällarna och morgnarna, och ibland vaknar jag av livet på nätterna) och det känns ju sådär när man har en storasyster att se efter också. Men man brukar ju lösa det mesta, visst?
Fästing!?!? Jag såg en på dottern igår (den hade inte satt sig dock) och fy vad äckliga de är!! Jag hoppas verkligen inte att "din" fästing hade något otäckt med sig!
Ni med halsbränna, äter ni någon medicin mot den och vad i så fall? Jag har mer eller mindre konstant halsbränna och provade gaviscon (som min BM tipsade om) för några dagar sedan och det hjälpte.. I typ 30 minuter ><