Sv: Höstföräldrar 2012
Åh vad spännande! Höstbebis nr 2 är äntligen på väg ut i världen!
Vi får hålla tummarna för att allt kommer igång ordentligt nu när vattnet gått! Spännande värre!
Bed_of_Roses: Åh, ja, men det är ju smidigt. Det är ju som sagt lite kul om man inte bara får sitta och undra bara för att någon inte är aktiv en dag eller två. För det händer ju att man har annat för sig ibland och "glömmer bort" datorn.
Du kanske vill bli min informatör?
Eller är det nån annan som känner sig manad? Eller ja, tycker ni att det är intressant alls att glra så, tjejer?
Kl*
För övrigt så hat jag haft molvärk hela eftermiddagen idag och även en del på kvällen. Innan har det ju kommit litegrann, försvunnit och så kanske kommit lite till senare under dagen, men nu har det alltså suttit i flera timmar i streck.
Magen känns lite lagom öm nu kan jag säga, även om det är lugnt för tillfället. Men det räcker att jag spänner den lite så kommer det tillbaks lite och försöker jag sätta mig upp med hjälp av magmusklerna så känns det som att jag skulle ha träningsvärk i magen..
Så, vad tror vi detta leder till? Jag hoppas att det är ett tecken på att det inte är allt för långt kvar tills bebis kommer
Jag ska till min BM nu den 12e igen och fortsätter det såhär kanske hon vill kolla hur det har utvecklat sig, eller vad tror ni, ni som varit med om detta innan? Det vore ju kul att få veta om det hänt något av intresse, eller hur man säger.