Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bah! Usla resultat på fölen idag :mad: Får dock kanske se positivt på det och tänka att det då går att få föl på andra sidan skalan också. Lite svårt att tänka så just nu dock :grin:

Måste ju säga att det var bra att dom ändrade retirement så det är flera sidor istället för en. Förut tog det jättelång tid att ladda retirement, nu är det smidigt. Men fortfarande sur över att dom ändrade ordningen i hur hästarna listas..

Bah! Usla resultat på fölen idag :mad: Får dock kanske se positivt på det och tänka att det då går att få föl på andra sidan skalan också. Lite svårt att tänka så just nu dock :grin:
Jag har lika samma idag. 6 föl som poppat ut när jag vaknade och i stort sett alla var dåliga. Rejält sämre på ett eller annat sätt än båda föräldrarna. Det blir i alla fall ett lätt beslut att skicka dom på spa

Hur var det nu, mina hästar har den gula "icke omskötta" symbolen, men deras mätare är såklart fortfarande gröna. Behöver jag sköta om dem innan jag kastar in dem på shows?
Jag fattade aldrig riktigt från början utefter Deloryans beskrivning....

Hur var det nu, mina hästar har den gula "icke omskötta" symbolen, men deras mätare är såklart fortfarande gröna. Behöver jag sköta om dem innan jag kastar in dem på shows?
Jag fattade aldrig riktigt från början utefter Deloryans beskrivning....
Tror inte det. Jag har skitit i mina nu i två dagar och märker ingen skillnad.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 146
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIX
  • Hypotyreos
  • Svensk politik nr 3