Skämmigt billigt
Tack snälla![]()
Jag hinner inte med att avla så mycket de närmaste veckorna, så då får ni producera bra föl med mina pojkar istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skämmigt billigt
Tack snälla![]()
Fixar vi. Kan i eftermiddag- kväll
Toppen! Jag har ridlektion i kväll men jag tittar in när jag kan så löser det sig säkert!Fixar vi. Kan i eftermiddag- kväll![]()
Varför måste man ta mig f*n ALLTID rensa? Jag har för många projekt som kräver för många hästar![]()
Det är ju en färg som alla andra. Kan dessutom se rätt rolig ut. Så det är väl inget konstigt? Som rabicano, sabino eller flax.Är det någon som kan förklara för mig varför man vill ha OLW på sina hästar? Jag antar att det finns någon fördel med att avla fram det eftersom flera gör det.
Förresten! Är det någon här inne som har Quarter med flax? Jag letar en sådan hingst att betäcka med.![]()
Jag tror bara att folk tycker det är fintÄr det någon som kan förklara för mig varför man vill ha OLW på sina hästar? Jag antar att det finns någon fördel med att avla fram det eftersom flera gör det.
Förresten! Är det någon här inne som har Quarter med flax? Jag letar en sådan hingst att betäcka med.![]()