Det ska jag googla på!MATS? Dvs om du är ute efter stamtavleprogram alltså.
Jag tror den gör printbara stamtavlor också, oklart med ”familjeträd”, lite beroende på vad du menar med detta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ska jag googla på!MATS? Dvs om du är ute efter stamtavleprogram alltså.
Jag tror den gör printbara stamtavlor också, oklart med ”familjeträd”, lite beroende på vad du menar med detta.
Men Riru vad gör duDet ordet har inte dykt upp hos mig.
Men jag har inte hunnit så långt då jag fick avbryta för middag och sedan lite blomsterbinderi och lekstund med hund och katt ute på uteplatsen. Nu är nog alla lagom nöjda så att jag kan återgå![]()
Så här ser det ut för migInte vet jagJag tog typ bort föräldrarna till en avkomma, sen lägg till föräldrar - lägg till existerande föräldrar. Sen blev det så. Samma med add partner och välja en existerande, då står det så med.
Det dök plötsligt upp en när vi pratade om det
Åh, det är något man ska ladda ned. Hmm.. jag är inte så säker på att jag vill göra det. För säkerhetens skull alltsåDet ska jag googla på!![]()
Jag kan säga att jag fick in lite nytt så hann inte med mobilen, men imorgon vid 12?Och jag betäckte igår
@AgentCarter Javisst, det går bra. Jobbar hemifrån så säg en tid så sätter jag klocka![]()
Det dök plötsligt upp en när vi pratade om detmen det är bara vissa hästar, hmm.
Ja, såklart! Nu?Justja, @Iamia skulle jag kunna få betäcka med din rabicanohingst för hrc?
Nu går bra!Ja, såklart! Nu?
Jag har inte gjort alla mina ATn men det känns som att det inte riktigt funkar... Äsch, jag återgår till att träna mina hästar än så längeVerkar vara nån typ av kopia bara för att göra det lättare att se på flera ställen? Annars kanske det skulle packas ihop för mycket, klickar man på namnen så försvinner det ju och man flyttas till den linjen. Eller jag vet inteÄr väl bara att fortsätta, tillslut kanske det makes sense.
Jo, alltså att samma individ visas på flera ställen, inte att det är två som heter lika.Jag lyckas lägga in rätt föräldrar men det står "Duplicate:" över föräldrar och avkomman då, och allt byter plats när man klickar. Finns säkert någon vits med det men det stör mig![]()
Njae, alltså det är ju ett familjeträd? Så dom som inte är släkt med nån i trädet kommer ju inte att synas om den inte är markerad.Individsöket hittade jag
Och jag förstår vad du menar men jag menade alla hästar samtidigt, även de som inte är släkt med varandra. För att kunna se vilka hästar som inte är släkt med varandra.
Nä, men det blir knappt ett kontoMen jag provar lägga in alla mina A-T nu så får jag se hur det funkar för en ras.
Går det att spara på något vis utan att bli medlem @Linta ?
Den är så gammal att den nog är virussäker bara därför. Jag har använt den några gånger, och inte haft några problem. Halva marsvins-Sverige kan ju inte ha fel och vara hackadeÅh, det är något man ska ladda ned. Hmm.. jag är inte så säker på att jag vill göra det. För säkerhetens skull alltså
Men jag sparar sidan!
Jo, men jag skulle vilja kunna se alla släktträd jag har på samma "sida" och därmed kunna välja hästar som inte är släkt med varandra.Njae, alltså det är ju ett familjeträd? Så dom som inte är släkt med nån i trädet kommer ju inte att synas om den inte är markerad.
Nä, men det blir knappt ett kontoAlltså det är verkligen bara släktträd(en) där, inget annat.
![]()