Horse Saver vintertäcke

Smurfmodesty

Trådstartare
Häromdagen damp det ner ett erbjudande från en hästaffär, där dom säljer Horse Saver vintertäcke. Går upp en bit på halsen, 360g fyllning.
Vad har ni för erfarenheter av Horse Saver?

Var inne på ett Svea Outdoor vintertäcke, men med tanke på att det här täcket bara kostar ca 900 kr så är det ju betydligt billigare...

Sv: Horse Saver vintertäcke

Likadana täcken som horse savers det med 360 g o halv hals o bogveck.

det kostar bara 399 :- i Ullared : )

Fyndade ett sånt till dponyn!

Sv: Horse Saver vintertäcke

Jag har ett Horse Saver regntäcke till en av mina hästar (det är väl exakt samma förutom fodret). Tycker att passformen är bra och det verkar rivstarkt och bra i övrigt. Bara ett minus för de elastiska bensnörena som tänjer ut sig och ändrar längd varenda dag, det är irriterande... Annars är jag nöjd!

Liknande trådar

Hästvård Jag misstänker att det här kan bli långt och mest vill jag skriva av mig och få alla bitar sammanfattade på ett ställe. Alla tankar och...
Svar
5
· Visningar
1 810
Senast: Jerseyite
·
Utrustning Såhär i extra krävande täckestider så vore det intressant med lite olika täckeserfarenheter. De täcken som utmärkt sig lite extra...
2
Svar
20
· Visningar
2 640
Senast: Seabaz
·
Hästmänniskan Bara en liten undran, skulle du röntga en häst som är fullt frisk, 4 år gammal-precis inriden och som kommer kosta snäppet över 50 tusen...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 490
Senast: linus11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18