Horse Reality III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollade till mina hästar lite snabbt nu. Sålde precis ett mustanghingstföl med 12G och 613 GP utan färg när stoföl på 655 GP, 12G som är skäck ligger och skvalpar hur länge som helst utan att bli sålda. Mustangmarknaden är förvirrande.

Kan det inte vara så att någon ville ha en häst utan nån dominant färg till avel så att fölet har lättare chans att ärva stoets färg? Kan nada om färggenetik dock så det är bara en gissning :D

Hm. Utställningarna är ju helt galna idag... Jag vill samla ihop till stjärnor till mina föl, men nästan hela dagen har inget hänt. Alls. Nu är typ 8 igång och 12 väntar fortfarande på prisutdelning. :arghh: Alltså, de måste nog verkligen få till en bättre server...

Jag får iallafall ett Lancer sto :D
1547138291127.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 860
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 075
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 128
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
65 942
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar